werwer

Als u zich wilt inschrijven als lid van onze volkstuin vereniging leest u dan verder en vul het inschrijf formulier in.

Het inschrijfgeld bedraagt € 21,50. Het inschrijfgeld wordt éénmalig in rekening gebracht en wordt niet terugbetaald. Naast het inschrijfgeld betaalt u ook € 7,00 aan contributie. Dit is een jaarlijks terugkerend bedrag.

Na ontvangst van uw aanmelding sturen wij u een nota met een bedrag van in totaal € 28,50 (inschrijfgeld plus contributie).  Na het voldoen van deze nota bent u kandidaat-lid van onze vereniging en zult u op de wachtlijst worden geplaatst.

Zodra er een tuin vrijkomt en u bent de eerstvolgende op de wachtlijst, dan zult u door ons worden benaderd om de tuin te komen bekijken. Indien u besluit deze tuin niet te accepteren dan benaderen wij u opnieuw wanneer de volgende tuin vrijkomt.

Na aanvaarding van een tuin en het tekenen van de huurovereenkomst ontvangt u een nota voor de tuinhuur (jaarlijks), sleutelborg (éénmalig) en tuinborg (ook éénmalig). Na betaling maken wij met u een afspraak waarbij u de sleutel van ons complex ontvangt en meteen kunt beginnen met tuinieren. Hiermee bent u lid met een proeftijd van één jaar.

Voordat u onderstaand inschrijf formulier in gaat vullen willen wij u eerst nog verwijzen naar ons Privacybeleid en ons Huishoudelijk reglement